کد خبر: ۵۴۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 30 December 2017

حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در همایش بزرگ 9 دی که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه تاریخ غرب در تمام قرون گذشته با چهره‌های گوناگون تا جایی که امکان داشته با ابزارهای تحریم، تحریف دین،  جنگ، استعمار و نفوذ خواستند اسلام غیر اهل بیتی را در بین مسلمانان پیاده کنند اظهار داشت:  در آندلوس هم با این کار‌ها توانستند به نتیجه برسند در نتیجه محاصره کردند و گفتند یا دست از اسلام بردارید، یا کشته شوید یا آندلوس را تخلیه کنید! 

وی با بیان اینکه با انقلاب ما هم انواع ترفند‌ها را برای شکست دادن امتحان کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند، افزود: دشمن، اسلام واقعی را خوب شناخته است. پرا با اسلام عربستان کاری ندارند؟ و اصلا آن را ترویج می‌کند؟ 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی انقلاب پیروز شد، دنیا به دو بخش تقسیم شده بود که تقسیم ایدئولوژیک نبود و تقسیم بر مبنای غربی و شرقی و شمالی و جنوبی بود گفت:  دشمن مانند تجربه آندلوس ایران را محاصره کرد تا اینکه ایران یا از اسلام دست بردارد، یا مردم مسلمان این کشور را ترک کنند و یا کشته شوند ولی غافل از اینکه فرق ایران با آندلوس این بود که تسلیم نشد، مقاومت کرد و پیروز شد.  

دشمن به دنبال جنگ نرم و نفوذ می‌خواهد ایران را در هم بشکند

وی با تاکید بر اینکه آخرین ترفند استشراق که در قرن 20شکست خورد، آمریکا و غرب نسخه جدیدی را برای ایران پیچید چراکه تمام کودتا‌ها شکست خورده بودند ابراز داشت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و می‌خواهد با نفوذ ایران را در هم بشکند. 

حاجی بابایی فرق بین جنگ صفین و جنگ ایران با استکبار را یادآور شد و گفت:  فرق این دو دوران چه بود که آن یکی منجر به شهادت امام در محراب می‌شود، ولی در ایران،  4 دهه پنجه در پنجه دشمن، مچ آمریکا را خواباندیم؟ فرقش این است که مردمی در ایران زندگی می‌کنند که امام فرمود به جز برهه‌ای از اسلام، تاریخ چنین مردمی را ندیده است. 

وی تصریح کرد:  این مردم به اندازه بلندی تاریخ،  بزرگی نشان دادند و در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادند و 9 دی فقط یک برگ زرین از این برگهای زرین است.  

9 دی نباید به نام جناح سیاسی باشد، بلکه باید به نام امام و رهبری و شهدا و همه دوستداران نظام باشد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بار‌ها امام و رهبری گفتند که آمریکا با این قرآن و اسلام اهل بیتی نمی‌تواند کنار بیاید تصریح کرد:  ما با آمریکا دشمنی نداریم، آمریکا با ما دشمنی می‌کند. 

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه فرقی بین اوباما و ترامپ نیست و هیئت حاکمه آمریکا با سیاست‌های واحد این روسای جمهور را اداره می‌کند اضافه کرد:  اوباما ماموریت داشت تا قراردادهای بین المللی نوشته و از دنیا امتیاز بگیرد ولی این دوران به اتمام رسیده و امروز آمریکا نیاز دارد از تمام توافق نامه‌ها و خطوط قرمز عبور کند که خودشان نام دیوانه بر ترامپ می‌گذارند. 

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دوست نداریم 9 دی به نام جناح سیاسی باشد، بلکه باید به نام امام و رهبری و شهدا و همه دوستداران نظام باشد خاطر نشان کرد:  این انقلاب به وسیله این مردم در 9 دی در قله‌ای نشستند که این قله هیچگاه در طول تاریخ به جز برهه‌ای در صدر اسلام تکرار نشده است.  

وی با بیان اینکه اگر ایرانی‌هایی مانند شهید حججی‌ها در کربلا بودند، امام حسین هم تنها نمی ماند ابراز داشت:  میلیون‌ها حججی در این کشور داریم که برای انقلاب صد بار کشته و زنده می‌شود که عظمت این انقلاب از اینجاست. 

رهبری انقلاب در عین اقتدار، مظلوم است

وزیر اسبق آموزش و پرورش، با بیان اینکه انتخابات 88 وقتی برگزار شد و بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند، سکوت خبری در سراسر جهان حاکم شد ادامه داد:  در 88 مردم با تمام مشکلات خود، به میدان آمد تا مشکلاتش را با به میدان آمدن حل کند ولی با جرقه فتنه، همه دنیا به ویژه آمریکا به عنوان پدر فتنه به میدان آمده و رسانه‌های جهان پای کار آمدند اما اگر فتنه 88 شکل نمی‌گرفت، با اقتداری که ایران از قبال انتخابات و مردم سالاری کسب کرده بود،  امروز میلیون‌ها بیکار نداشتیم. 

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منافقین با افتخار اعلام کردند که در این فتنه با سازماندهی دقیق موفق شدند شعار «رای من کو» را به «مرگ بر اصل ولایت فقیه» تبدیل کنند اظهار کرد:  عده‌ای دانسته یا ندانسته به این توطئه کمک کردند چراکه نفوذ و فتنه به این معنی است که فردی 40 سال سابقه درخشان انقلابی و دینی داشته، ولی با بی‌بصیرتی چنان در او تاثیر می‌گذارند که خود او هم متوجه نیست عامل نفوذ دشمن است. 

وی با بیان اینکه مگر می‌شود در انقلاب یه این بزرگی فتنه نباشد؟ مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که ریشه فتنه در ایران هنوز خشک نشده و وقتی حرارت بزند، فتنه جدیدی دوباره بر می‌خیزد گفت:  رهبری انقلاب در عین اقتدار، مظلوم است و منادی وحدت، عدالتخواهی،  مبارزه با مفاسد و پرخوری است ولی آیا باید پاسخگو هم باشد؟ 

بین «نظام» و «عده‌ای که پرخوری می‌کنند»، فرق است

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه بین «نظام» و «عده‌ای که پرخوری می‌کنند»، فرق است افزود:  فتنه‌های جدید اقشار همراه با نظام و اقشار کم درآمد را نشانه رفته است؛  در فتنه جدید فاصله طبقاتی به وجود می‌آید که پرخور‌ها هم بدون توجه به سلایق سیاسی به دنبال تضعیف آبروی نظام هستند. 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یک 9 دی دیگر لازم است تا به رهبری کمک کند و افرادی که به زور سوار بر انقلاب شده و آبروی آن را می‌برند را به زیر بکشد گفت:  امروز در تبریز قهرمان و آذربایجان قهرمان در جایی که خون‌ها برای این انقلاب داده شده است و بصیرت موج می‌زند، باید حرکت عظیمی آغاز شود و کشور را در نوردد. 

وی ابراز داشت: همه باید بدانند که شعار «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی»،   «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز خمینی پرچمی»،   «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز سیدعلی نین پرچمی» در آذربایجان و یه ویژه در تبریز هواداران فراوانی دارد. 

حرکت مردم در کشور به تبعیت از رهبری می‌تواند چشم فتنه «اشرافی‌گری، انقلابی نمایی و تولید یأس و نا‌امیدی» را کور کند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حرکت مردم در کشور به تبعیت از رهبری می‌تواند چشم فتنه «اشرافی‌گری، انقلابی نمایی و تولید یأس و نا‌امیدی» را کور کند اضافه کرد:  این حرکت باید در تمام کشور به دنبال بیانات رهبری آغاز شود. 

وی با اشاره به اینکه باید به دشمن احمق که می‌خواهد از حرکت مقدس ملت ایران و تمام مردم شریف سوء استفاده کند، بفمانیم که ما ایستاده‌ام تصریح کرد:  بحث من شخص و دولت خاصی نیست و به قول مقام معظم رهبری، این دستپختی است که همه باید پاسخ دهند. 

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه نمی شود در این کشور فردی درگیر 45 هزار یارانه باشد ولی افرادی با سوء استفاده برای خود مال و منالی بسازند، تصریح کرد:  ما اشرافی‌گری و بی‌عدالتی،  زیاده خواهی،  مفاسد و حمایت از فساد را فتنه جدید می‌دانیم، با توجه به اینکه این انقلاب، انقلاب شهیدان است،  ما هنوز در ایران آنقدر خون داریم که همه فتنه‌ها را بیرنگ کند. 

«خط رهبری»  برای همه ما  ملاک و میزان است

وی با بیان اینکه «خط رهبری»  برای همه ما  «میزان الحراره» است خاطرنشان کرد: هرکس حتی افرادی که 40 سال سابقه انقلابی داشته باشد، بخواهد از خطوط قرمز رهبری عبور کند در برابرش می‌ایستیم. 

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه همه مسئولین نظام و همه تفکر‌ها بدانند،  در این کشور که مردم انقلاب کردند، میلیون‌ها بیکار داریم ادامه داد:  همه باید بر اساس عدالت حرکت کنند، حاشیه سازی ممنوع،  سخنان انحرافی ممنوع و هرگونه سخنی برای افزایش مشکلات انقلاب ممنوع است چرا که باید با تمام قدرت بایستیم تا جوانان مردم سر کار بروند که هرکس جز این حرکت کند اشتباه است و به فتنه کمک می‌کند. 

وی با بیان اینکه چرا برخی بعد از 40 سال جگرهای پاره پاره شهدا و مادران و پدران شهدا را لمس نمی‌کنند ابراز داشت: عبادتی که پشت سر امام نباشد عبادت و بصیرت نیست، هنوز خون سرخ شهدای مدافع حرم برای دفاع از کیان و ناموس این ملت خشک نشده است و باید با بصیرت بوده و در جهت رفع نیازهای مردم گام برداریم تا خون این شهدا هدر نرود.  

حاجی بابایی با اشاره به اینکه آمریکا اعتراف می‌کند ایران در همه جبهه‌ها از جمله در لبنان، عراق و سوریه و... پیروز شده چراکه مردم ما بصیر است تصریح کرد: مردم ما می داند که امروز باید در سوریه و لبنان پشت دیوار اسرائیل بنشینیم تا اگر بخواهد به ایران تعرضی کند در دم خفه کنیم.  

آمریکا به این جمع بندی رسیده که از شیوه «جنگ صفین» علیه ایران استفاده کند

وی با بیان اینکه آمریکا به این جمع بندی رسیده که از شیوه «جنگ صفین» علیه ایران استفاده کند گفت:  ما امروز جبهه‌ها را فتح کرده‌ایم و در پشت دیوار اسرائیل هستیم، در جنگ صفین هم مالک اشتر تا چادر معاویه پیش رفت اما عده‌ای سیاسی را اجیر کرده‌اند تا پشت خیمه علی را بگیرند تا مجبور کنند مالک اشتر برگردد ولی اشتباه محاسباتی دشمن این است که همه مردم ما مالک اشتر است. 

مردم معترض روزهای اخیر طرفدار نظام‌اند و اعتراض مردم به افرادی است که بد عمل می‌کنند

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم معترض روزهای اخیر طرفدار نظام‌اند و اعتراض مردم به افرادی است که بد عمل می‌کنند گفت:  مردم مگر شهیدان خود را فراموش می‌کنند؟  این انقلاب ریشه‌ای دارد که آمریکا را تا انتهای جبهه خود به عقب نشینی وادار کرده و مردم به این انقلاب صدمه نمی‌زنند و پیگیر مطالبات خود هستند. 

وی افزود: این مطالبات استلزاماتی دارد که مجلس و نمایندگان باید بودجه‌ای را مصوب کنند که قشر مستضعف را تحت فشار قرار ندهد،  این بودجه باید به افزایش قدرت نظام بیانجامد،  نمی شود یک شبه 35 میلیون یارانه بگیر را حذف کنیم،  بنزین را 1500 تومان کنیم و دلار 4000 تومانی داشته باشیم که بیان این موضوع هم مردم را آزار می‌دهد. 

مجلس در سال 1397 اگر ریالی به حقوق نمایندگان مجلس و مدیران دولت اضافه کند، ظلم به مردم ایران است

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه باید بپذیریم که باید جلوی زیاده خور‌ها را بگیریم خاطرنشان کرد:  مجلس در سال 1397 ریالی برای کسانی که مسئول هستند، چه در مجلس و چه در دولت نباید افزایش دهد که در غیر این صورت، ظلم به مردم ایران است. 

وی با بیان اینکه این نظام بر پایه خون شهیدان، اسلام، عاشورا، قرآن اهل بیتی اگر می‌خواهد استحکام یابد، باید به آنچه امام و رهبری گفته برگردیم و راه حل دیگری نداریم تاکید کرد:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزیر و وکیل و مدیرشدن، در کنارش کار اقتصادی کردن خیانت است و فساد می‌آورد چراکه اطلاعات رانت آور است.  

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شهید بهشتی هم‌‌ همان در ابتدای انقلاب بار‌ها این موضوع را فریاد زد تصریح کرد:  باید فاصله‌ها با مردم بسیار کاهش یابد،  هزاران نفر خالصانه برای این انقلاب و نظام خدمت می‌کنند و بیشمارند ولی عده‌ای هر آنچه در نظام خدمت می‌شود زیرسوال می‌برند که 9 دی امسال باید آغاز حرکتی برای خنثی کردن فتنه‌های جدید باشد. 

وی با بیان اینکه در این نظام باید کسانی در مسئولیت باشند که خود عامل و عالم باشند تصریح کرد: باید این مردم یکپارچه پرخورها و پر رو‌های تمام جناح‌های سیاسی را تصفیه کرده و در برابر آن‌ها بایستند. /تسنیم

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار